Sometimes you are the best buddy you’ve got!” Denisa

octombrie 17, 2021by admin0

Denisa ne povesteste despre experienta ei cu programul Work and Travel din SUA si de ce ar fi bine ca fiecare student sa o incerce macar o data in viata!

Iubesc calatoriile, oriunde mi-ai zice sa merg, eu ma urc in masina/avion si am plecat! Chiar daca e sa merg cu cineva sau pe cont propriu! Iubesc sa vizitez locuri noi si nu la modul luxury ci sa vad chiar cum e viata celor ce locuiesc/traiesc acolo!

Asa ca… aici incepe povestea mea!

Auzisem in primul an de facultate de la o colega, cum ca, in vara pleaca in state.. auzind-o pe ea ca merge, mi-am zis: “si eu trebuie sa merg” .. i-am cerut cateva detalii (stiu ca am intrebat-o cat costa si pe ce perioada ii). In schimb, ea mi-a spus agentia la care a aplicat ea si atat a fost.. am mers la sediul lor si nu am avut nevoie de prea multe detalii pentru a si semna contractul (imi amintesc ca fetele au ramas putin surprinse la cat de repede am fost de acord, but .. 😅) Am dus toate actele, am dat interviul, am luat viza.. si mai departe… a inceput aventura..

Eram atat de nerabdatoare sa ma urc in avion! Stiu ca m-a lasat tati la intrare in aeroport, i-am dat o imbratisare rapida si am fugit, nici nu m-am uitat in spate.

A fost un drum lung (noroc ca eu dorm oriunde apuc), aveam o engleza super-incalcita pe atunci.. DAR NU CONTA! Urma sa vad AMERICAAA!

Dupa ore de stat prin aeroporturi, m-am trezit in Rock Springs, un orasel micut din Wyoming.. unde.. nu cunosteam pe nimeni. Eram doar EU cu MINE. Am locuit pentru 3 luni cu 2 chinezoaice si o Jamaicana. Am invatat sa impart un apartament cu 3 persoane care proveneau din medii de viata total diferite, fiecare cu un drum separat in viata, un drum care ni s-a intersectat pentru scurt timp! Am invatat despre cultura lor, despre stilul lor de viata, despre tara lor. Am muncit cate 12-14h/zi. Dar le-am muncit cu drag! Distractia nu lipsea niciodata, era prezenta in timpul job-ului si a fost pe toata perioada programului. Mi-am facut prieteni instant, am iesit in oras cu ei in afara job-ului.

Mi-am facut prieteni instant, am iesit in oras cu ei in afara job-ului. Am vizitat orase cu cladiri care mi se pareau ca doar in filme exista. Am vazut cum arata parcurile nationale. Am fost la concerte si concursuri la care nu-mi imaginam ca ajung vreodata. Am vizitat Salt Lake City, State Capitol-ul statului Utah, am vazut Yellowstone National Park si Grand Teton. Am vizitat San Francisco. Am vazut un concurs de rodeo (like, unul adevarat..).

Pe langa toate acestea, calatorind si traind pentru 3 luni acolo.. pot spune pe cont propriu, chiar daca am fost inconjurata de oameni care mai tarziu au ajuns sa-mi fie prieteni.. am invatat cum sa traiesc cu mine si pentru mine.

Acum, dupa 2 ani.. am ocazia sa merg din nou. Cum au inceput inscrierile nici nu am stat pe ganduri (chiar daca stiti voi, COVID si toate cele..). In vara lui 2021 am ales sa merg in Ocean City. Am ales zona asta pentru simplul fapt ca astfel pot vizita “putin” si din partea Estica a SUA si normal, pentru a intalnii alti oameni coool.

Nu stiu daca va este frica .. dar eu va spun sa va inscrieti CAT MAI REPEDE in program!

It will be THE BEST DECISION you can ever make, I promise!!

Pana atunci.. brb, merg sa visez la momentul in care voi ajunge in NEW YORK! * concrete jungle where dreams are made offff… *

Multumesc, v-am pupat.. & can’t wait to see you in USA!!